اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

استقبال اندک تماشاگران و تشویق برزای/ دردسرهای ادامه‌دار خبرنگاران+عکس

هواداران تیم فوتبال استقلال،‌استقبال کمی از دیدار تیمشان با صنعت نفت آبادان به عمل آوردند.

استقبال اندک تماشاگران و تشویق برزای/ دردسرهای ادامه‌دار خبرنگاران+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در حالی که از ساعت ۱۷:۳۵ دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آغاز می‌شود، تنها حدود ۳ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

* حنیف عمران‌زاده و بهروز پرورش‌خواه دو بازیکن سابق تیم استقلال امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شده و قرار است پیش از شروع بازی توسط کمیته پیشکسوتان این باشگاه از این دو نفر تجلیل به عمل بیاید.

* ظاهرا دردسرهای خبرنگاران برای تردد در ورزشگاه آزادی همچنان تمام نشدنی است. هنگامی که نمایندگان رسانه‌های گروهی در استادیوم آزادی حاضر شدند، متوجه شدند نمی‌توانند از درب همیشگی وارد استادیوم شده و مجبور شدند مسیر را دور زده و این بار از درب VIP به جایگاه خبرنگاران برسند. همین موضوع کار آنها را سخت کرد و به همین علت اعتراض نمایندگان رسانه‌ها را در پی داشت. ظاهرا این تصمیمات بعد از اتفاقی که بین گلرهای تیم ملی و یکی از خبرنگاران رخ داده است، اتخاذ شده و نمایندگان رسانه‌ها نمی‌توانند در تونل تردد داشته باشند.

* بازیکنان تیم استقلال هنگامی که برای گرم کردن وارد زمین شدند، مورد استقبال هواداران قرار گرفتند.

* هواداران تیم استقلال پیگیر نتیجه دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی شده و وقتی متوجه شدن سرخپوشان گل زده‌اند، حسابی ناراحت بودند. روی نیمکت تیم استقلال سید حسین حسینی، خسرو حیدری، نویمایر، الحاجی گرو، مرتضی تبریزی، میثم تیموری، مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش و امیرحسین کارگر حضور دارند.

* روی نیمکت نفت آبادان فردین عابدینی،‌ بهنام برزای، محمد دریس،‌ محمدرضا غوبیشاوی، حسین بغلانی، محمد قریشی، جعفر سلمانی و جاناتان رایس نشسته‌اند.

* بهنام برزای، بازیکن فصل گذشته تیم استقلال مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول